
Aplikaci přizpůsobíme vaší firmě - postupy, šablony dokumentů, zajistíme spolupráci s jinými informačními systémy.
Aplikace podporuje nákup od zaevidování nákupního požadavku, jeho schválení, vypsání poptávkového řízení a hodnocení nabídek.
Aplikace pro dodavatele, zobrazení aktuálních poptávek, podávání nabídek a další komunikace se zadavatelem.
Propojení s registry ekonomických subjektů a firem, s insolvenčními rejstříky v ČR a SR.
Import dat z finančního systému do aplikace.
Správa dokumentů z požadavků, poptávkových řízení, katalogů apod.
Aplikaci můžete používat zdarma jeden měsíc.
Aplikace dokáže centrálně spravovat požadavky i celému koncernu. Schvalovací proces se může lišit podle kategorie nebo finančního rozsahu požadavku.
Uživatelé mohou být upozorňováni na události v aplikaci (nový požadavek, úkol, nabídka k hodnocení apod.) Událost, adresáty a obsah emailu určuje správce aplikace
Aplikaci je možné začlenit do vašeho prostředí - seznam uživatelů a jejich oprávnění, komunikace s bankou, účetním systémem
Při úvodní konzultaci bude navržen způsob integrace aplikace do vašeho prostředí. Výsledná cena řešení se odvíjí od rozsahu nutných úprav a rozšíření aplikace.
bez DPH, jednorázová platba
v ceně je zahrnuta úvodní analýza požadavků, nastavení procesů a organizační struktury, zaškolení.
bez DPH, měsíčně, podpora provozu
Neomezeně poptávek, uživatelů
Aplikace běží na vašem serveru, nebo v našem datovém centru